Ciao ♥

Jag är Sussi. Detta är busshållplatsen. Här kan du vänta på bussen ♥ Jag är en lustig liten filur som gillar att blogga. Jag ska uppdatera så ofta jag kan. Jag antar att de flesta av er kommer från min förra blogg, så ni vet säkert redan en del om mig. Men för er som är nya här så kan ni få lite fakta om mig.

Namn: Sussi (säger vi, haha)
Ålder: född år 2000.
Intressen: rita, sitta vid datan, designa, träffa vänner, skriva dagbok, och att bara chilla.
Favoritdjur: skalbaggar, särskillt ekoxar.
Andra djur jag gillar: Lamor, kråkor, ödlor, övriga fåglar, vissa småkryp, och fiskar.
Favoritfärg: svart.
Klädstil: rockig kan man nog säga.
Avskyr: sniglar, maskar, larver, läskiga clowner och ibland mörker.
Favoritväxt: kaktusaaaar ♥♥
Favoritsmiley: gissa?   --> ♥

Det var lite om mig. Hoppas du fortsätter läsa denna lilla blogg c:




Kommentarer
Postat av: hobbe

Tycker du ska ändra rubriken till busshållplatsen istället för busshållplats. Lägg gärna in många bilder, bloggen blir mera intressant då. P.

2012-04-29 @ 08:28:08
Postat av: Sussi

Lite svårt att ändra rubriken i efterhand, bara.

Ska försöka lägga in fler bilder än vad jag gjorde förut, på linastumpan.blogg.se ;)

2012-04-29 @ 09:39:56
Postat av: Leena

Har du funderat på att ha ett tema för bloggen - något som är huvudsaken och mest intressant? - dagens obs - eller så, t ex något som har väckt din nyfikenhet just den dagen - eller något som har gjort dig förbannad, dvs sådant som gör att dina läsare blir nyfikna med undran " vad kan ha hänt henne idag???"

2012-05-07 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0