fina saker :)

Tja. Sov över hos mormor och morfar inatt ♥
Kom på idag att jag har en massa fina prydnadsaker i min gamla lekstuga där, så jag bestämmde mig för att ta hem en del. Har tvättat av sakerna nu, eftersom att dom var så dammiga.
Tog bland annat hem: en massa plastblommor, en kruka, en flätad kruka som man ska hänga i taket, ett litet sidobord, en gammaldags kaffemalare och lite fina snäckor/prydnadsaker.
Älskar ju "krims krams" och sånt, så det blev ganska perfekt för mitt rum. ^^

För övrigt så känner jag mig löite stressad.. har lite läxor som ska göras, och så. Men det blir en mysig dag idag ändå, ikväll ska jag äta tackos och sedan godis till en bra film :)


Omfg, du skämtar med mig.. jag tror att jag har fått en flis.. IGEN! O.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0