Bakery Story

Tja. Idag har A**** varit här ^^
Hon hade ett spel på sin Iphone som heter Bakery Story och jag tyckte det verkade kul så jag ladade ner det på min Android och det visade sig vara otroligt kul ♥ Man har ett café´som man driver och så ska man se till så att alla gäster får mat, osv. Man får även möblera sitt café så som man vill genom att köpa möbler för pengarna man tjärnar ^^ Och så går man upp i nivå också. Skulle rekomendera det starkt till er som har en Iphone eller Android ^^
 

Kommentarer
Postat av: Aisha

Hej fin blogg!
Kika gärna in på min
Tack!!!

Svar: Tack, ska kolla din ^.^
busshallplatsen.blogg.se

2012-07-08 @ 02:23:42
URL: http://nadyaoaisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0