Slutar.

Förlåt. Men det som står i rubriken är sant. Jag slutar att blogga. Jag tar inte en paus, utan SLUTAR.
Inga fler inlägg alltså. Jag kommer inte radera bloggen, för jag vill ha kvar den som ett "minne", men somsagt så kommer jag inte skriva något mer i den. Är hemskt ledsen. Varför jag slutar:
1. Jag har i princip alltid EN ENDA läsare om dagen, så det känns mest onödigt att lägga ner tid på bloggen då.
2. Jag känner ingen lust eller ork till att blogga.
3. Jag har nästan inget intressant att skriva om.
 
Ja, det var väl mest det. Typ. Vem vet, kanske jag gör en ny blogg någon gång. Men det kan nog ta ett tag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss och hedjå ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Leena

Det är ganska tråkigt med ditt beslut, men ändå förståeligt. Det är inte roligt att fortsätta om det inte finns intresserade läsare. Motgångar brukar vara till lärdom och nytta någon gång längre fram - så blir det nog för dig också. När det är dags för dig att blogga igen då har du ju erfarenheten med dig - och kanske kan blogga med ett innehåll som är rätt i tiden och intresserad fler. Det tror jag på att du kommer att göra - efter en analys vad som gick tokigt denna gång!
Vila och fundera - och välkommen åter!

2012-07-13 @ 17:32:02
Postat av: Jasmin

Synd för jag har följt din gammla blogg o kikar in i denna då o då . Men hoppas man får se dej i bloggvärlden igen efter ett tag . Ibland blir man lite trött på bloggen det kan ja själv säga som bloggare speciellt oxå när man ser hur statisken e men blogg skaffar man sej ju för att man tycker det är kul och har nåt intressant att skriva då kommer läsare med tiden . Men om man ständigt kollar på läsare o så har man gått miste om bloggens syfte . Att blogga ska göra dig glad och ska ej sturkteras efter läsarnas vilkor .

Men lycka till o ha det bäst!

2012-08-02 @ 02:00:06
Postat av: Khasmin

youre awsome! kolla, livet är lite hopplöst ibland men det betyder inte att du ska lägga dig ner och ge upp NEJ! du ska sträva kämpa jag lovar det finns flera som vill läsa din blogg du behöver bara sprida den och så finns det såna som kan göra det åt dig , men poängen jag vill komma till är LINA DET FINNS HOPP, och tips *: blogga lite mer om ditt liv din vardag och så jag är 100% säker på att du kommer bli en jättestor bloggerska, jag själv är en bloggerska och min första blogg var inget man lixom läste o så men vad gjorde jag? Jo hade hoppet nu har jag typ 200 läsare om dagen det gäller att kämpa vad det än 'är lina du kan nå mig i kik om du vill prata gumman! <3 vi är alla omtänksamma vill bara säga ifall du ändrar dig välkommen till bloggvärlden där alla konkurrerar men också tar hand om varann! puss på dig sötaste lina och snälla fundera ordentligft över detta, vill du nå mig finns jag i intstagram, blogg, besök min blogg m.m där kan du nå mig djupare! pösspöss!

2013-03-16 @ 12:19:48
URL: http://futuregirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0