Uppdateringen...

Shue.
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev något igår, jag kan erkänna att jag helt enkelt inte orkade.
Jag spelade Sims dom timmarna som jag hade framför datan, vilket inte var så många igår. Om man ska ha en blogg bör man verkligen uppdatera varje dag. Egentligen MINST 3 gånger om dagen. Dock brukar jag ofta uppdatera 1-2 gånger om dagen. Varför? Jo, för att jag har ca 1 läsare om dagen, så det känns onödigt att lägga ner så mycket tid på bloggen då. Men aa. Puss.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee

En så fin bild!
Vad tyckte du själv om bilden när du valde ut just den? En höststämning med lite dimma och ganska kyligt i luften - känner jag.

Svar: Jag håller med - den är verkligen fin! ♥ Jag valde den för att jag gillar den mystiska känsla jag får när jag ser den. Jag tänker att någon kunnde suttit och fiskat på bron och så hör man en "plingande musik" i bakgrunden. ♥ ^^
busshallplatsen.blogg.se

2012-07-06 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0