Ååh...

Tja.

Hatar denna dagen lite.. en snäll, men sjukt irriterande kompis har sovit över... och nu är jag dödstrött - ofc -.-
Har DESSUTOM sjuuuuuuuukt himla mkt allergi just nu. Ögonen kliar så det nästan gör ont, har nysit typ hela tiden plus näsan har kliat sen jag vaknade! Fatta, så sjukt jobbigt!! :( Om ni undrar så har jag allergi mot pälsdjur, kvalster och pollen. Och nu är det pollenallergin som gör att det kliar.. det är liksom sommar, folk klipper gräset, sködar åkrar, och det är allmänt mycket pollen i luften.Och ja - faktiskt, stackars mig!


Kommentarer
Postat av: Leena

ÅÅÅÅÅH - så jobbigt med allergi, känner med dig. Det räcker gott med en alldeles vanlig snuva, även den är jobbig, men pollenallergin måste vara tio gånger värre - och man kan ju nästan inte undvika att andas luften som finns!

Svar: Ja, det är jobbigt :( Särskillt nu, på sommaren...
busshallplatsen.blogg.se

2012-06-17 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0