Bästa midsommaren någonsin...

Tja. Nu har jag kommit hem från mormor o morfar, där jag sov inatt. Det blev seriöst den bästa midsommaren EVER igår! :D Haahaha helt crazy och skitbra :D Det spelade liksom ingen roll ifall det regnade (tkr det bara är mysigt), det spelade ingen roll ifall jag blev lite irriterad över vissa saker, det var liksom inget som spelade någon roll, för det hände så många sjukt kul saker så att inget kunnde förstöra den dagen :3
 
Drömde om en jag skulle kunna gifta mig med inatt, men det var en som hade startat massa krig typ, så jag vet inte om jag skulle vilja gifta mig med honom, hihi ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul - att du hade en så lyckad midsommarafton. Även vi bloggläsare blir glada av din entusiasm. Behåll den positiva känslan och använd dig av den när det känns tråkigt, ledsamt eller annat sånt. Då ska du bara blunda en kort stund och minnas den mysiga midsommaren!

Svar: Ja, okej.
busshallplatsen.blogg.se

2012-06-25 @ 17:41:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0