I'M BACK ;D

Som rubriken säger, I'm back to the blog now! :D Ja, jag har bestämt mig, jag SKA fortsätta med denna bloggen :)
Ska försöka skaffa lite fler läsare, förbättra bloggen, osv.
Fick värsta "adrenalin-klicken" just, och jag vet inte varför, men jao. Så jag bestämde mig för att fortsätta att köra på med bloggen :) Hade tänkt göra en ny blogg, en ritblogg, men njae. Jag har ju precis gjort denna bloggen så jag vill nog hålla kvar vid den nu... åtminstonde ett tag till ;) Men nu vill jag veta vad just DU tycker att jag ska ändra/förbättra/ha mer av på bloggen! Så därför, lägg en röst här nedan, det tar dig bara några sekunder ;)
 

Omröstningen Vad tycker du att jag ska förbättra med bloggen? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa en egen folkomröstning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0