Inga fusk

Gommoron alla söta ;)
 
Tänker göra något som jag aldrig trodde jag skulle gör idag. Jag ska göra en ny familj på Sims - och i den ska jag inte använda mig av några fusk alls! Lika med, jag måste sköta om simmarna istället för att bara dra upp mätarna, jag måste tjäna ihop mina pengar, istället för att fixa ca 300.000 på några sekunder, osv. Kommer endast använda fusk ifall simmarna typ är påväg att dö eller något, heh ;)
Btw, tänkte ni skulle få dom två fusken jag brukar använda: (till Sims 3)
 
Motherlode - få 50.000 pengar i spelet
TestingcheatsEnabled true - du kan dra behovsmätarna upp eller ner, så simmarna mår bra, du kan även dra relationsmätarna, ifall du t ex vill att en sim ska bli bättre vän med en annan. Detta fusket gör så att du kan göra lite andra småsaker också ;)
 
Om du vill veta mer fusk så kan du bara söka på "Sims 3 fusk" eller "Sims 2 fusk" så kommer det fram massa fusk :)
 

Kommentarer
Postat av: Leena

Som en trogen bloggbesökare måste jag erkänna att jag fattar noll av vad du talar om. Det är kanske orsaken till bristande intresse för din blogg - vi fattar helt enkelt inte vad som sker - eller vad som är meningen med bloggen.???

Svar: Jag kanske skulle sluta skriva om saker över internet isåfall :/
busshallplatsen.blogg.se

2012-06-25 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0