14 besökare..

Yeey, jag såg att jag hade 14 unika besökarei går :D


Med tanke på att jag bara har hact ca 1-5 besökare/dag sedan jag skapade bloggen så var det ett väldigt
stort hopp - enda upp till 14! :)

Idag hade vi friluftsdag i skolan, vilket jag helt hade glömt bort, så jag hade bara ett äpple att äta, medans de flesta andra hade macka och sånt.
Men vi åt lunch i skolan sen, så jag behövde inte vara helt utan mat ;)
Var ganska jobbigt att det regnade när vi var ute, men vi slapp åtminstonde ösregnet som kom sedan.
Riktigt mysigt och härligt när det regnar annars. :D

Idag ska jag få bli vip på gsm, så jag längtar sååå mkt tills mamma har ätit och kan komma upp och hjälpa mig med alla saker man ska fylla i, hihihi ♥



En fin bild passar så bra i slutet av inlägg.

Kommentarer
Postat av: leena

Verkligen fina bilder som du illustrerar dina inlägg med - så även denna. Trevligt att titta på dem. det är också lättare att komma ihåg vad som finns i inlägget när hjärnan kan koppla ihop det med en bild - så funkar det!

2012-05-09 @ 21:22:38
Postat av: Sussi

Tack - jag har så många bilder sparade på datan, som jag verkligen gillar, så jag brukar försöka visa upp dom i inlägg och sånt, så att andra kan se dom också :)

2012-05-10 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0