Dåligt väder...

Tja.

Idag har det varit mulet, blåsigt och kallt hos mig, till siillnad från de andra dagarna under
den senast tiden - då det har varit upp åt 26 grader. Idag har jag lovat mig själv att jag ska ta kort med min kamer och lägga ut på bloggen. Eller i alla fall försöka.
För visst är det ganska tråkigt när jag bara lägger ut en massa random-bilder, eller bilder från internet...? ;)

Det är så konstigt md mig, för alt går i perioder. Jag älskar Sims et tag, tröttnar sedan på det, börhjar gilla det igen, tröttnar, osv. Jag tycker det är kul att blogga ett tag, tröttnar lite, tycker det är kul igen, osv.
Det allra bästa exemplet är nog Stardoll.se. För det går verkligen i perioder. Just nu tycker jag det är kul :)


Kommentarer
Postat av: Leena

det var/är helt bedrövligt kallt även här i södra elen av länet. Jag tog en snabb promenad i morse och frös om fingrarna och benen - trots långbyxorna. Och nu har de lovat lika kallt flera dagar famöver.

Att man tröttnar emellanåt tillhör människans natur. Först efter att ha blivit supernörd på något så fortsätter intresset till vansinnets gräns - bäst att undvika det!

2012-05-29 @ 17:37:25
Postat av: Sussi

Det är så jobbigt när man fryser, är långt borta och bara längtar hem!

2012-05-30 @ 15:39:01

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0