Ett "växthus"

Godmorgon.

Började dagen med att sätta in alla plastväxter, krukor och prydnadsaker som har fått stått ute och torkat över natten. Blev riktigt mysigt och fint :)
Har så mycket växter nu att det nästan liknar ett växtus, hahaha... (överdrev lite där)

Idag ska jag satsa på att få gjort nästan alla mina läxor, eftersom att jag ändå är ledig och inte ska göra något särskillt idag. Näsan kliar lite,
så det blir säkert en dag full med allergi idag.. :'(

Ni får några av mina favoritbilder som avslutning på inlägget ♥








Kommentarer
Postat av: Leena

Kolibri och kaktus - en perfekt kombination!

2012-05-07 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0