Godmorning..

Verkar som om jag har börjat gilla engelska rubriker, lol.
Men i alla fall, godmorgon. Idag blir säkert en såndär solig och nästan lite för varm dag hos mig... solen skiner starkt redan nu och klockan är bara 09.33.

Jag gjorde i årdning i mitt älskade fönster igår och det blev sjuuuuuuuuuuuuuuukt fint!
Ska försöka ladda upp en bild på mitt fönster någon gång. ^^ 
Jag skulle köp pressenter på Fyndmagasinet, så då passade
jag på att köpa
en burk med små dekorationsfjärilar i olika, vackra färger. Mycket pasteller bland annat.
Sen satte jag upp alla dessa fjärilar på olika ställen i mitt fönster
och det gav ett
underbart resultat. Satte dit lite andra prydnadsaker också, vilket gjorde det ännu finare.
Nu är mitt rum nästan precis som jag vill ha det :)
Bara den cirisa färgen på två av tapeterna som förstör allt, för jag gillar ju trots allt inte starka färger - särksillt inte på inredning. Men jaja, om man bara piffar till rummet med massor av andra fina saker
så glömmer man nästan tapeterna :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0