Hm..

Tja.

Jag vet att det låter galet, men jag funderar på att byta modell, på gsm - igen.
Det var ju inte så länge sedan jag bytte till Em-Em., men jag har kommit på världens bästa namn till min nya modell och jag blev så nöjd med henne.
(Har gjort en ny modell, men inte bytat till henne ännu)
Ååh, jag är så.. jag vet inte. Jag har ju liksom alla mina kläder, samt mitt unika på Em-Em. och nu när auktioner-funktionen har kommit till gsm så kan jag ju inte
sälja över det till min isf nya modell.. ändå vill jag så gärna byta. För det finns någonting som säger mig att jag kan klara mig ändå. Jag har 1001 gp på Em-Em., som jag kan köpa
gåvor för till min nya modell. Och om jag ska vara ärlig så tror jag att det räcker. För även om jag aldrig spelar just nu, så är jag berädd att
spela hur mycket som helst för att få gp. Så den största nackdelen med att byta modell vore kanske ändå inte det. Kanske vore det modellnivån, statusen
och allt det där andra...


vet ni, jag tror att jag har tagit ett beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0