Home again...

Hej mina kära läsare! :) Nu är jag hemma igen - väldigt skönt ♥
Har saknat bloggen och gsm så mkt att jag nästan dog xD Men jag har iallafall haft kul. Första dage åkte vi till Lalandia och badade tills det stängde. (Kl 7)
Andra dagen blev det bra väder, så då var vi på Legoland.
Och tredje dagen var vi på Lalandia igen, i 7 timmar. Vi åkte den största vattenruchkanan på Lalandia 10 gånger, lol... några random bilder från Lalandia:






Det gungade skitmycket på Danmarks-färjan, på vägen hem, så jag och ***** mådde väldigt illa.. men vi kräktes åtminstonde inte ;)
Hann inte skriva något igår, för jag kom inte hem föräns klockan 19.20 och då orkade jag
inte sitta vid datan, för det var så mkt som skulle göras
och ni fattar. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: leena

Så trevligt att du är hemma igen ifrån den gungande båten - tänkte faktiskt på dig när det var så hiskeligt blåsigt.

Har du fått post???

2012-05-18 @ 20:53:38
Postat av: Sussi

Ja, jag har fått ett fint brev från er, där ni önskade en trevlig resa ^^

2012-05-19 @ 09:40:26

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0