Min stil..

tja.

jag tänkte visa lite (eller otrolig många xD) bilder på sånt som är min stil, ifall ni inte riktigt har fattad vad som är min stil..

   
 
 
 
           


Ja, som ni ser, min stil är ganska udda. En kombination av rockigt, hippie-aktigt, naturen&rymden, 1700-talet och halloween-aktigt. Själva grunden är väl typ rockig.
Jag valde att leta upp en massa bra bilder till min stil, istället för att beskriva den med ord, eftersom att det är
nästan omöjligt att förstå om man inte får se en bild på den.

Nu vet ni vad som är min stil :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Snyggt!

2012-05-07 @ 19:45:53
URL: http://olivias.bloggplatsen.se
Postat av: Sussi

Tack :D

2012-05-09 @ 15:33:46

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0