Omdömerna..

Tja.

Idag fick vi hem var omödmen, i skolan. Intressant att läsa. Som vanligt så stog det att jag behöver vara mer muntligt aktiv på lektionerna, men det stod också att jag hade förbättrat det.
Blev så sårad förut när någon påpekade min "tysthet", men inte längre :) Dessutom känner jag själv att jag har förbättrat det så otroligt mycket, sedan jag började skolan. ^^
Fick godkännt i allt iallafall - skönt att veta.

Har haft så dålig statistik de senaste dagarna.. medelantalet är ca 0-3 besökare per dag. :(


Kommentarer
Postat av: Leena

Ta till dig det som är positivt och låt det kritiska finnas med i dina tankar och som en utmaning, men låt det inte störa dig alltför mycket. Här kommer en bra citat av Nelson Mandela:

Mod är inte frånvaron av rädsla utan triumfen att vinna över den. Den modiga är inte den som inte är rädd utan den som övervinner sin rädsla.

(t ex när man är panikslagen för att behöva tala inför publik/klassen eller såååå)

2012-05-28 @ 17:50:34
Postat av: Sussi

Ja, vad fint citat ^^

2012-05-29 @ 15:40:19

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0