OMG :D

OMG, VET NI VAD JAG SÅG NYSS!? För första gången någonsin så vann jag en tävling på gsm!! :D
Alltså en såndär stor tävling, där jättemånga deltar :D Man skulle göra ett college med vad man tror kommer bli modernt i sommar, det var hur många deltagare som helst och jag blev en av 4 vinnare! Mitt college:


OMD, DÖÖÖÖR! ^^
Blev helt sjuuuukt förvånad när jag såg att mitt college var med bland vinnarna! Priset var dessutom 3000 gp och tre unika artiklar :) Så jag har 10.000 gp nu :D Men alltså omg, jag fattar inte att jag vann, jag trodde aldrig det skulle hända mig... ♥

Kommentarer
Postat av: leena

GRATTIS! Jag fattar att du vann - så trevligt - även om det inte är riktiga pengar eller i den riktiga världen utan på något ställe som jag inte fattar hur det funkar.

TREVLIGT - tjejen!

2012-05-26 @ 16:12:21
Postat av: Sussi

Tack ;)

2012-05-27 @ 11:20:57

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0