OMG..

Omfg, JAG VILL BLI VIP PÅ GSM!!! :( :( :( :( Jag har 341 gp på gsm, SERIÖST!? O.O Jag är liksom van vid att ha TRE TUSEN gp, inte tre hundra. :( Och inte nog med att man får sjukt fkn mkt gp om man köper vip, man får ju dessutom hur många bra extrafunktioner som helst! ååååh, varför nvisas mamma med att jag inte får köpa vip? :'( Det är ju till och med för mina egna pengar. Och det är _INTE ETT DUGG_ onödigt att köpa vip, eftersom att jag sitter vid daan i genomsnitt 7 timmar om dagen och i stort sätt hela tiden när jag sitter vid datan så är jag inne på gsm. Gsm är som mitt fritidsintresse, liksom. ÅÅÅÅÅÅH! :(


Kommentarer
Postat av: leena

Sju timar om dagen låter i min verklighet som fyra timmar för mycket om man tar hänsyn till alla måsten - som skolan, läxor, vänner, familj etc. Riskerna med sju timmar i en virtuell värld är fler och större än vad den lilla gråa hjärnan begriper i hastigheten - t ex beroendet av något som är fullständigt verklighetsfrämmande. Oj så många ord! Ursäkta.

2012-05-08 @ 20:30:34
Postat av: Sussi

Ja, jag vet att jag sitter alldeles för mycket vid datan, men jag kan inte hjälpa det :( Datan är som mitt intresse, jag är nästan beroende av den :(

2012-05-09 @ 15:33:15
Postat av: leena

Akta dig för att bli beroende - det finns inget värre än när någon annan en man själv bestämmer över ens tillvaro. denna någon kan vara dator, cigaretter, tv-spel eller nästan vad som helst. Det bästa är när man kan vara oberoende - fri som en fågel. Pröva med några datorfria dagar då och då - så att du inte ska bli "missbrukare" av datorn. Du har förresten mail!

2012-05-09 @ 21:26:42
Postat av: Sussi

Hehe, skulle aldrig stå ut med datafria dagar, om det inte var så att jag helt enkelt inte KUNNDE sitta vid datan. :/ Ska kolla min mail ;)

2012-05-10 @ 15:33:18

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0