Snart sommarlov :D

Tja.

Det märks att det inte är länge kvar till sommarlovet nu :) Vi fick hem alla våra bilder vi har gjort i skolan idag, samt tog vi ner typ allt  i klassrummet. Imorgon är det exakt två veckor kvar till skolavslutningen.
Jag har inte planerat vad jag
ska ha på mig ännu, så jag känner mig liiite stressad liksom.
Dock har jag en "reserv"-klänning som jag kan ha ifall jag inte skulle hitta något ;)
Det är så skönt att vi nästan inte har några läxor nu.
Just nu har vi inga alls :D



Yepyep.


Kommentarer
Postat av: Leena

Oj vad tiden går - när sommarlovet starta så är det en evighet tills skolan börjar igen. Men det är inget att fundera på ännu - möjligen att lägga upp ett strategi, göra en plan för hur året på sexan ska bli för då börjar det hela bli nästan allvar med betyg och allt. Men dessförinnan är det tid för massa, massa lata dagar.

2012-05-30 @ 20:13:42
Postat av: Sussi

Ja, tiden går riktigt fort nu. Känns som om sommarlovet bara blir kortare och kortare för varje år - även fast det varar i 10 veckor.

2012-05-31 @ 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0