tjur, kaktus, orm, sims...

Tja.

Förlåt för dålig uppdatering går, men jag hade verkligen fullt upp.. först var jag hos bästisen, vi åkte till...
något ställe, som jag inte minns vad det heter hehe.
Dom hade i alla fall ganska mkt djur och sånt där. Jag klappade en orm - för första gången i  mitt liv :D Och så red vi på en såndär "tjur" Ingen riktig, utan bara en
sånn som man ska sitta kvar så länge om möjligt på, dom ökar tempot. Jag klarade 31 sekunder. :D Hihihihi! Sen sov jag över hos ******.
Vi spelade Sims 3 kvällsnöjen och min sim, som jag skulle "vara", blev SJUUUUUUKT FKN SNYGG! Omg, blev så extremt nöjd. Idag ska jag bara ta det lungt, är ganska trött...

puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0